KEMENTAŞ HAKKINDA
Kementaş 1994’de İstanbul‘da kuruldu.
2001’e kadar yurt içi ve yurt dışında otomatik panjur, mağaza kepenkleri, alüminyum doğrama, cephe sistemlerinin üretim, satış, montaj, servisleri ile taahhüt ihalelerini kazanmış, zamanında yapmış, iş bitirme belgelerini de almıştır.
Ayrıca belirtilen işlerinde ithalat, ihracat dış ticaret faaliyetlerini gerçekleştirmiştir.
Firmamız, 2001 yılından itibaren; Mobilya, Parke ve Doğrama Bakım, Onarım, Koruma ve Rötuş Malzemelerinde, Distribütör olarak yurt dışı ve yurt içi toptan, perakende satışlarında daima lider, süreklilik sağlayan, farklı, yenilikçi, tecrübe ve başarıyla 28 yılı aşkın süredir ticari faaliyetlerini başarı ile sürdürmektedir.
Müteşebbis, deneyimli ekibimiz, altyapımız, araştırmacı dinamik niteliklerimizi belirtebiliriz.
Farklı sektörlerdeki müşterilerimizin faaliyetleri, sayı çokluğu, talepleri, müşteri odaklı çok özel çözümlerimiz, önder misyonumuza ilave yenilikler, ticari faaliyetlerimizin de sürekli gelişmesine ve firmamızın büyümesine katkı sağlamıştır.
Vizyonumuz
Hizmet verdiğimiz Mobilya, Parke ve Doğrama Sektörlerinin
bakım, onarım, koruma ve rötuş malzemeleri ile Ahşap Boya
Vernik ve Yağ Grubu ürünlerinde Türkiye’de üreten, kaliteyi
belirleyen ve değer yaratan bir şirket ve öncelikle iç pazar
olmak üzere global pazarda ülkemizin gurur kaynağı olmak
Dünya çapında hizmetlerimizi ulaştırdığımız her nokta da
faaliyetlerimizde insan, hayvan, çevre sağlığına doğaya
kültürel ve tarihi miraslarımıza sahip çıkarak bilinçli bir
toplumun ve yaşanılabilir bir geleceğin oluşmasına katkıda
bulunmak için azimle çalışıyoruz.
Misyonumuz
İlk günkü heyecanımızdan hiçbir şey kaybetmeden ve
28 senede edindiğimiz tecrübelerimizi, en büyük sermayemiz
çalışma isteğimiz, geleceğe olan inancımızın yanına katarak
büyük bir tutku, özveri ve karalılıkla faaliyetlerimizi
sürüdürmeye devam ediyoruz. Bugün Kementaş
bir yandan sahip olduğu vizyona ulaşmak için
“iyi ürün-kaliteli hizmet” anlayışıyla çalışmakta, diğer
yandan üretici, satıcı, toptancı yapı marketler
ve nihai tüketicinin tercihi olarak sürekliliğini sağlamaktadır.